Saturday, March 10, 2007

Lev

23. července až 23. srpna
V letošním roce provází mocné lvy planeta venuše, se všemi jajími milostnými úklady. Zkrátka se připravte na to, že budete vše prožívat mimořádně citově, jak přízeň osudu, tak bohužel i jakékoliv problémy. Těch by ale opravdu nemělo být mnoho. Štěstí a úspěch pro vás budou základem, a k tomu pevné zdraví. A pokud se vám náhodou něco nepovede, tak nebuďte smutní, vždyť vašemu osudu vládne pán zvířat, silný a nepokořený. Tak se přece nesložíte kvůli nějakému nesmyslu.

1 Comments:

Blogger Tynka_125 said...

Já jsem znamení také lev a jsem na to hrdá. Podle mě je to to nejlepší znamení ze všech, ale to si asi myslí každý o tom svém :-) . Já se o horoskopy a numerologii zajímám a na mě datum narození, znamení a vše kolem této magie přesně sedí. Už dokonce i vím, jak se vytváří rodné číslo žen , to je také zajímavá věc :-) .

10:22 AM  

Post a Comment

<< Home